ای خدای مهربان یاری ام باش
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
ای خدای مهربان یاری ام باش
نوشته شده در پنج شنبه 10 اسفند 1391
بازدید : 1896
نویسنده : Mohammad

 نمی دانم چرا خودم را زندانی کرده ام ؟؟؟

چرا...!!!

کودک دورنم چه گناهی داشت ...؟؟؟

آیا او سزاوار این اسارت بود ...؟؟؟

گناهی نداشت، هنوز پاک است و ساده

چاره ای نیست ، مگر می شود از خود گریخت ؟؟؟

آیا من واقعا  بی گناه بودم ؟؟؟

نمی دانم، شاید بزرگترین گناهم

زندانی و حبس روحم بود ...!!!!

من روحم را به اسارت بردم ، خود من ...!!!

..........

گاهی دلم آنقدر از زندگی سیر می شود

که می خواهم تا سقف آسمان پرواز کنم

روی ابرهایش دراز بکشم

سبک

سبک ، آرام ،  آسوده ... !!!


مثل ماهی های حوضمان که چند روزیست

روی آب ، با سایه ای از آسمان

سبک ، آرام  وآسوده دراز کشیده اند ... !!!

 



:: موضوعات مرتبط: جملات شکرخدا , ,
:: برچسب‌ها: خدای مهربان , عکس خدای مهربان , خدایادوستت دارم , بهترین جمله , خدا , بزرگی خدا ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: